воскресенье, 1 августа 2010 г.

"Новая Волна" м.Юрмала. Україна як завжди найкраща...

Я дуже рідко коли переглядаю телевізор, виключно коли дивлюся футбол, та про пісенний конкурс молодих талантів "Новая Волна", що кожного року проходить у латвійському місті Юрмала, все ж таки чув. Знаю що конкурс москальский і парадом там править Алла Борисівна Пугачова... але те що мені сьогодні показала моя Сестра не просто мене вразило, а приємно шокувало...

Україна надвичайно талановита Країна, а головне - колоритна і особлива, не попсова... я гордий з того що родився, живу і пускаю корені в цю Землю, маю честь і долю! Неймовірні голоси та краса наших Дівчат, заслуговують тільки на оплески стоячи...

Джамала
(Україна) - New Wave 2009



Татьяна Ширко (Україна) - New Wave 2010



P.S. Як колись мені трапився вислів: "Душу - Богові, життя - Україні, честь - собі!"... і най буде так.

Комментариев нет:

Отправить комментарий